29 June, 2012

Kembar 'Saya nak Juga'

Hi smua.. Saya boring di tahap apa pun xtau la sekarang ni.. Mula2 tu malas nak post entry baru, rasa cam tak larat nak taip.. n mata dari tadi dok pedih n nak pejam ja.. Ngantuk la.. Pastu, BW ja la.. Tetiba nampak la kat salah satu blog ni,post pasai contest yg dianjurkan oleh kembar cantik jelita, sapa lagi kalau bukan si comels Ida n Iena Mansor.

Firstly, uolls semua baca dulu syarat penyertaan:



 Tak sah kalau masuk apa2 contest xde hadiah.. Hadiahnya mmg menarik sgt ye uolls...
Korang baca la sendiri.. hehe...



So,tunggu apa lagi.. join je la contest ni.. Siap leh jumpa in person ngan kembar comels ni.. Saya nak join jugak la.. Saja2 je memandangkan kita pun ada kembar.. hahaha...

Saya rasa Blog 'The Life of Mansor's Twin' ni sesgt2 la cool, sebab saya ni ada anak kembar jugak n perhaps one day my girls will be like u all berdua. Cantik n bijak seiring sejalan..
Chaiyok!! Chaiyok, girls....

Before that, tarikh tutup contest ni ialah 7/7/2012

p/s: Saya sudah, anda bila lagi... Hahahaha....

1 comment:

  1. thx twin mom sbb join contest kitaorg..t apa2 kitaorg akan update dan maklumkan dekat twin mom yer ^^

    ReplyDelete