01 August, 2012

First time tengok kurma besaq ni.....

Ada sapa2 penah tgk kurma besaq ni x? Selama 22 tahun dok puasa, n berbuka ngan kurma dan ini la kali pertama saya tgk kurma besaq ni.. Hahaha... Ka aku yg jakun? Hehehe....

Ha!!!!! Besaq tak kurma ni.. Ni la kurma kalahari (ada lagi nama dia, tapi tak ingat dah) keluaran Yusuf Taiyoob... Kurma ni mmg mahai sgt.. Dan yang paling penting,kurma ni mmg besaq sgt... Sedap, tapi terlalu manis la.. Sakit gigi aii.. Ngilu...

Kalau korang nak order,boleh la contact Yusuf Taiyoob.. Mak kembar tak amik order ye!!!

No comments:

Post a Comment