14 August, 2012

Setiap kali di bulan Ramadhan......

Ok la, nak story skit.. Sejak ada anak kembar ni, bila tibanya Ramadhan, En. Suami akan menghabiskan duitnya untuk beli bunga api kat anak kembar dia.. Duit tu kasi mak kembar pun tak pa.. Boleh la mak kembar nak beli apa2 kan?? Saya rasa dah kat beratus ringgit En. Suami beli bunga api, mercun kat kembar.. Bukan beli sikit2, skali beli satu dozen, 10 pek.. Lemak banyak la si kembar dorang tu.. Pics ni ja yg sempat nak snap pun, pic depa dok main bunga api n mercun yg lain, saya dah to koser nak melayan.. Korang main la ngan bapak korang..

 Main kat hujung umah.. Bapak kembar tgh bakar mercun gasing..


Kalut si adik nak tiup api.. Si kakak cam mak dia, takut skit.. hehe..



Pic ni ja pun yg ada.. Depa main mercun tembak2 smua tak ada, time tu mak kembar dok rehat kat umah.. hehehe... Tak kuasa nak keluar umah pi snap pic depa...

2 comments:

  1. cayalah twin berani men bunga api,
    anak sy dh umo 6thn x brani men bunga api..
    tgk lighter pun kecut perut.. huhuuh

    ReplyDelete
  2. hehehe.. adik ikut pak, kakak ikut mak... hehe.. mak mmg takut bunga api, mercun pop pop tu pun mak kembar takut.. hahaha...

    ReplyDelete