14 August, 2012

Warna Warni menjelang Aidilfitri

Tajuk pun ntah apa2 kan.. Mak kembar dok mengantuk ni... Mengantuk tahap apa pun tak tau la.. Mata dok mai kuyu dah... Ehmm... Saja ja nak bgtau uolls rumah iolss ada lampu klip klap.. Hahahaha.. Amik,sekali lampu klip klap keluaq.. Org Penang faham kot na lampu klip klap ni.. Hehehe... En. Suami gigih nak pasang jugak lampu raya ni kat dalam umah.. Semalam, En. Suami p beli, balik2 dari kedai terus dia pasang.. Ehmm... Si kembar plak balik dari nurseri, tgk lampu raya, terus WOW!!!! Cantiknya umah kita... Yg tak cantiknya, nak tidoq malam pun nak bukak lampu raya tu.. Mata mak hampa ni bukan boleh tgk lampu yg terang2, dan2 rasa nak pening.. gempaq p, gempaq mai.. Baru la boleh ttp lampu raya tu... Tgk ja la hasil kerjatangan suami tercinta...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Cantik tak? Color striking skit sbb ttp lampu..

Ni time bukak lampu. Lampu tu kaler oren tau...

Jadi la daripada tak dak lampu raya.. Tak pasang kat luar umah, dalam umah pun dah rasa kemeriahan nak raya.. hehehe...

No comments:

Post a Comment