14 September, 2012

Bercuti....

Mem besaq nak p bercuti sat.. P dekat2 ja ngan family En. Suami.. Kami nak p Cameron Highlands ja,tak tau la esok keadaan kat sana camna nanti. Ye la, kan cuti sabtu,ahd n isnin... Esok pagi lepas subuh,insyaAllah kami akan bertolak.. Tapi,dengan adanya dua org budak comel tu, boleh ka nak p lepas subuh??? Kejut depa pukul 7 lebih nak p sekolah pun,dok mengamuk, ni nak kejut lepas subuh????? Ehmmm..... tak tau la esok pagi nak gamat camna.... PIL dah booked homestay kawan dia kat sana,so takla kalut baru nak p cari tempat nak menginap semua kan.... Beg pun dah kemas, cuma tinggal nak angkut masuk kereta ja... Later la aii story pasai ni.. bagi kami p bercuti dulu na... Doakan kami selamat pergi dan balik...

Layan la pic kembar yg suka sgt makan choc indulgence SR... feveret depa...


2 comments:

  1. auni,ni pic 2 bulan sudah kot. lani dah kurus dh sbb tak mau mkn sgt.. asyik nak main ja...

    ReplyDelete