04 September, 2012

Bila berjauhan...

AsSalam,smua... Hari ni hari kedua En. Suami pergi berkursus.. Tinggal la kembar ngan mak kembar ja kat umah.. Semalam,En. Suami balik tido kat umah, hari ni dan hari esoknya,En. Suami akan tido kat tempat kursus di INTAN Wilayah Utara kat Sungai Petani nuuu..... Hehe... Semalam, En. Suami balik sbb rindu kat kembar n opcos la kat mak kembar lagi rindu...ahakksss... Ok,mak kembar gatai sat...

Pagi2 ni En. Suami dah keluar umah sbb nak ke Sungai Petani balik.. Malam ni,tinggal la kami bertiga ja... Makan ja la apa yg ada.. Ehmm,aii sorang nak kena jaga kembar.. Hopefully,kembar akan behave semasa ketiadaan bapaknya.. Si kembar tak pernah lagi berpisah ngan bapaknya... Depa dorang mmg manja sgt2 kat bapak depa.. Kat aii pun manja jugak, tapi lebih sikit la kat bapak depa... Sbb bapak depa ikut ja apa yang depa mau.. Tu depa manja ngan bapak depa...

Mak kembar pun tak pernah lagi berpisah ngan bapak kembar.. So mmg rindu la kan... Hehehe... Kita tunggu ja la bapak kembar balik hari khamis ni... Cepat2 la balik na En. Suami.. Anak2 serta isterimu dok rindu.. Hahaha....

Tengok pic kembar ja la na... Kot2 la ada yg rindu kat kembar...

 Si adik aka Marissa Firyal

Si kakak aka Mayeesa Firyal

No comments:

Post a Comment