11 September, 2012

So good....................

Terima kasih kepada sesiapa yg sudi baca kisah kelahiran si kembar.. Hehe.. Seminggu tak bersiaran sebab malas.. Yg tu la punca utama. Dok bukak tutup ja blog ni... Pastu,jumaat lepas plak si kakak demam n sakit perut. Bawak p klini,doc suspect dia food poisoning.. So, EL la saya hari tu. Ingat nak hantar adik ke tadika, dia plak tak mau pi.. Ye la, ibu ngan kakak dia ada umah, dia punya la malas nak p tadika.. So,dok la umah jaga budak dorang tu.. Tiba2, mai hari ahad,si adik plak nangis2, bgtau kata dia demam ngan sakit perut. Nasib baik la ubat si kakak ada lagi..

Macam ni la bila ada anak kembar, lepas sorang, sorang sakit.. Sejak depa kecik lagi,mcm tu la peel depa.. Depa tak sakit skali.. Depa sakit selang2.. Lepas sorang dah baik, sorang lagi plak sakit.. Sbb tu la cuti aii pun dok hbh.. Hehehe.... Tak pa la,ini baru dinamakan pengorbanan seorang ibu.. Pengorbanan la sangat kan!!!! Hehehe...


Latest pic of wiwin...

So good to have them as my children
So good they love to eat
So good when there's ate with their own styles...

So good when both of u have a mommy like me!!!! Nak jugak.....hehehe....



p/s: Migrain menyerang kembali!!!!! Adoi,sakit kepala....

2 comments: