05 October, 2012

Kesukaan dan Ketakutan....

Assalamualaikum,semua.. Salam Jumaat yg penuh barakah.. Hari ni murah rezeki sebab kat ofis ada org sponsor nasi lemuni dan bagi nasi lemak.. Alhamdulillah.. Syukran Jazilan...

Baru2 ni aku ada langgan Astro Super Pack, maknanya ada la channel movies. Hari apa ntah, aku tak ingat la, ada la cerita Lord of The Ring (LOTR). Dulu aku tak penah nak layan cerita ni, bagi aku cerita zaman dulu2 ni tak best. Tapi,ada la 2/3 bulan lepas kot, cerita ni tayang kat TV2, en. Suami kata kat aku, ibu cerita ni best tau, aku pun, ha,ya ka? ok, nak tgk... Aku tgk sampai hbh la part 1 tu. Pastu, sambung plak part 2 seminggu lepas tu, sampai la ke part 3. Dh tgk part 1 tu, nakkena tgk part 2 plak, dh tgk part 2 cerita tu dok panggil2 soh tgk part 3 plak... Parah aku camni... Patut la masa zaman kegemilangan LOTR ni semuapakat nak tgk kat wayang, cuma aku ja yg tau ke'best'an cerita ni.. Lepas tu, biasa la,ASTRO kan suka tayang cerita yg sama berkali2, aku pun siap buat reminder nak tgk cerita ni lagi. Dh tgk pun nak tgk lagi.. Best la cerita ni.. Aku suka... Memang tak jemu la aku tgk cerita LOTR ni.. Masa cerita ni do meletops kat panggung, aku buat dunno ja. Lani,kalau boleh tiap2 hari mau... Hahaha... Dasar sungguh kennn???

Aku bukan nak buat review pasai cerita LOTR ni, tapi aku nak gtau kat semua yg aku suka sgt2 kat Legolas aka Orlando Bloom.... So smart la... Disebabkan aku suka kat dia, korang harus la tgk pic dia ye... 


 So smart ...

 Aku suka kamu,kamu tahu tak???


 Ha,tgk apa tu??

Yg tu ja la pic Legolas yg ada.. Yg lain biarlah tersimpan didalam memori.. Hahaha.. 

Bukan aku ja yg suka tgk cerita ni, En. Suami pun sama. Kalau aku suka kat Legolas ni, En. Suami plak suka sapa????? 
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


 Arwen, aku pun suka gak si Arwen ni, sbb comelssssss sgt....


Eowyn ni pun En. Suami suka, tapi aku tak berapa suka kat dia sbb muka dia so so ja... Hehehe...

Ni cerita si kembar plak,depa tak suka sapa2 since depa pun tak tau nak habaq kot sapa cantik,sapa hensem kan. Yg aku tau, depa takut sgt2 kat satu watak ni... Masa mula2 aku tgk cerita ni pun,aku pun cuak gak tgk muka deni.. Tapi,lani aku ok dah... Hehehe... Kembarkan depa takut kat deni
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


Lani,kalau depa dok gaduh2 aku kata ja Gollum,depa lari bertempiaran... Hahahaha.... Tau takut!!!!


*all pictures were taken from GOOGLE

No comments:

Post a Comment