19 October, 2012

Madu

Salam Jumaat untuk semua!!! Semenjak dua menjak ni, aku ada beli madu untuk anak kembar aku tu.. Disebabkan diaorg asyik on off ja batuk,ada org suggest soh aku bagi makan madu kat depa.. Start last year baru la aku bagi madu kat depa. Madu tu kan panas skit,sebab tu la aku tak bagi masa depa kecik,boleh bagi alasan camtu??? Padahal boleh ja nak bagi time baby tu,c uma biasala aku kan ibu muda,takut la benda2 camtu semua..

Mula2 beli madu tu,aku beli Madu Naqia Dengan Herba Za'faran.. Harga dalam RM15-RM20 camtu.. Ikut kedai yg aku p beli la kan.. Ada dalam 2/3 botol jugak yg aku beli kat si kembar.. Lepas ja habih madu tu, aku pun tak bagi dah kembar makan apa2 madu.. Tak tau pasai pa tiba2 aku stop bagi madu kat depa... Hehehe..

*pic ehsan google*
Madu Naqia Dengan Herba Za'faran


Lepas tu, dalam tahun ni jugak la, tak ingat bulan berapa,aku bagi balik madu kat depa. Kali ni aku tak beli Madu Naqia tu dah, aku beli Madu Tualang Tiga dengan campuran Habbatus-Sauda. Selalunya aku beli botol besar,sebesar botol kicap cap kipas udang tu,tapi tak gemuk camtu la,sedang2 ja, harga dalam RM75. Yg kat bawah ni, aku beli yg harga RM50 sebotol... Yg besar tu dh tak dak stok,tu amik yg kecik dulu. Tambahan plak ada ofismate yg boleh tolong belikan sebab dia dealer kot.. Aku rasa la,aku tak pernah tanya pun samada dia dealer or not,aku belasah beli ja.. So far,Alhamdulillah.. Masuk ni dah botol ke 4 twin makan madu ni.. And depa pun suka sgt2 ngan madu. Kalau aku lupa nak bagi madu kat depa, depa la yg akan remind aku.. Biasa la,faktor usia,mmg aku cepat lupa lani... Hehehe...


 Ni la rupa Madu Tualang Tiga dengan campuran Habbatus-Sauda


Ok la,till then,daaa....

No comments:

Post a Comment