31 October, 2012

Memang ajaib...

Aku nak cerita pasai pemanggang ajaib yg aku beli last 2 weeks... Dh macam2 yg aku buat ngan pemanggang ajaib keluaran Syarikat Menang ni.. Memang berbaloi la beli, harga RM120 sahaja... Sebelum beli tu, surf interne dulu pasai pemanggang ni, most of the review says dat this things was good.. Boleh bakar, boleh panggang of coz la kan, dah nama pun pemanggang, hehehe....


Ni la rupa Pemanggang Ajaib Syarikat Menang

Aku dah cuba buat bengkang pandan/kuih bakar pandan, daging bakar, kek coklat, ikan bakar, goreng hotdog,fried dalam tu.. Tapi aku tak berapa nak prefer kat korang semua kalau nak goreng fries/wedges.. Aku rasa cam ubi tu tak masak la plak.. At last, aku goreng jugak dalam minyak fries n wedges tu.. hehe...


Kuih Bakar Pandan in the making




 Chocolate Cake in the making



Tak rugi tau kalau korang beli pemanggang ni.. Entry ini tidak disponser ye.. Aku yg nak tunjuk sgt kat korang semua yg aku ada pemanggang ajaib dan aku dah buktikan yg apa dalam internet tu betul.. Hehe.. tu je nak bgtau... Nyampah kan!!!!!

No comments:

Post a Comment