14 November, 2012

Anak zaman sekarang

Salam semua lama tak update blog. Kekangan masa la.. Ngan si adik on off demam. Ngan mak nya pun tak cukup rehat.. Sampai kan rasa nak demam ja.. Now,adik dh ok. Cuma batuk ja tak baik2 lagi.. Dh neb pun still at the same condition.

Aku nk crita skit pasai anak dara aku yg dua org tu. Sejak aku pakai hp canggih ni.. hehe.. Anak2 aku lagi terer pasai hp aku ni.. Sebab SIL aku guna hp brand yg sama ngan aku so anak kembar aku tu lagi terer la sbb depa dh biasa ngan hp aunty depa. Aku ni ja yg dok ciwi ngan hp aku. Masa mula2 guna hp ni, En.Suami cal, aku tak tau nak tekan camna nak jawab cal tu. Nampak sgt yg aku very the makcik2. hehe.. Ok la aku nak tunjuk kat korang semua yg anak aku pandai dah amik pic. Aku tahu la anak korang semua dah pandai, tapi anak aku baru nak pandai. Hehe...


 Ni pic aku dalam kereta.. Si kakak yg amik.. Nasib baik la elok..

Okay la, yg tu ja nak cerita pun.. Ntah apa2 aku punya entry hari ni.. 

K,bye.

No comments:

Post a Comment